Jaký význam mají reklamní trička s potiskem

Asi není třeba říkat, že vhodně zvolená propagační strategie firmy je jedním ze základních kamenů jejího úspěchu. Bez ní se jim nepodaří přilákat nové zákazníky, a bez zákazníků nebude zisk. Není tedy pochyb, že je důležité ji dobře zvolit.

Ze všech marketingových strategií je mezi širokou veřejností asi nejznámější reklama, hlavně ta televizní. Je to proto, že jsou jí nejvíce vystaveni, i když se najdou lidé, kteří na televizi prakticky nekoukají a používají místo ní internet.

penize2

Ovšem to, že je reklama nejznámější, neznamená ani zdaleka, že je jediná. Možností, jak propagovat danou firmu, je nespočet. A jednou z těch poměrně často využívaných je rozdávání či prodávání nejrůznějších reklamních předmětů.

Obvykle se jedná o drobné věci, jako jsou propisky či klíčenky. Někdy se však firmy rozhodnou investovat i do jiných produktů. Příkladem mohou být reklamní trička s potiskem. Ta však nejsou ani zdaleka tak rozšířená, především kvůli vyšším výrobním nákladům. Kde se s nimi můžeme setkat?

Obvykle je najdeme na akcích pořádaných danou firmou. Typické je, že na rozdíl například od výše zmíněných klíčenek tyto nejsou obvykle dávány zadarmo. Je tedy potřeba přesvědčit zájemce, aby za něj byl ochoten zaplatit. Jak?

mikina2

Často používaným trikem je vytvoření zdání exkluzivity. Je potřeba říci lidem, že se jedná o speciální typ, který jinde k dostání není a nebude. Navíc je ho jen omezené množství kusů, je tedy dobré nepropást tuto příležitost.

Otázkou však je, zda se firmám výroba těchto triček skutečně vyplatí. Přeci jen, zájem o ně nebude zas až tak velký. A je pravdou, že není, avšak je potřeba si uvědomit, že výrobní náklady na jedno tričko, i když jsou vyšší než u propisky či u klíčenky, jsou stále nižší než cena, kterou za ně od zájemců požadují. Tímto tedy svou firmu propagují a zároveň vydělávají peníze. A to se rozhodně vyplatí, jak vám řekne každý ekonom.