Pokud se internetová stránka potýká s problémem jménem nedostatečná návštěvnost, je naprosto logické, že se s tím musí něco udělat. Protože bez dostatečné sledovanosti není důvod takovou stránku mít, bez čtenářů tato nemůže šířit to, co je na ní publikováno, a jen si tak pomyslně visí někde ve virtuálním prostoru.
Ovšem jak jí onu žádoucí vysokou sledovanost zajistit, že? To má její majitel obvolávat lidi nebo jim rozesílat e-maily či dopisy a žádat je, aby byli od té dobroty a nakouknuli mu tam?
Samozřejmě že ne. To by byla hloupost. To by jim mohl i takto sdělit, oč mu na jeho stránce jde, a nemusel by ji mít. Stálo by to spoustu peněz, času a energie, a kdo ví, zda by se nakonec vůbec někdo nechal takto přemluvit.
A proto je třeba najít nějaké lepší řešení. A toto naštěstí existuje. Jmenuje se optimalizace a dokáže nejednou zdánlivě nemožné. To ale pochopitelně jen tehdy, je-li provedena taková seo optimalizace pro vyhledávače profesionálně.
Odborníci tu učiní žádoucí kroky v několika oblastech a stránce se už zanedlouho počne dařit. A jak čas běží, vede si tato stále lépe, namísto prvotní neradostné situace, kdy tato byla třeba i zcela opomíjenou.
Co do takové optimalizace patří?
1) Kontrola webu samotného spojená s odstraněním jeho případných nedostatků.
2) Výběr těch nejvhodnějších klíčových slov.
3) Linkbuilding, tedy česky vytváření zpětných odkazů na podobných webech, přivádějících sem odjinud nové čtenáře.
4) Coopywriting, tedy napsání potřebných kvalitních textů, určených jak pro naplnění webu samotného, tak i pro propagační účely na jiných místech internetu.
5) Propagační a reklamní akce všude tam, kde to přinese ovoce.
To vše společně je zárukou toho, že se počne té které takto opečovávané stránce dařit. Že tato bude navštěvována více, než by bylo před optimalizací představitelné. A to je první krok k úspěchu.